یکشنبه ۱۷ تیر ۱۴۰۳

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری آذربایجان شرقی:اتمام اتوبان مرند جلفا را یکی از مهم ترین پروژه های عمرانی شهرستان مرند است

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری آذربایجان شرقی در این جلسه اتمام اتوبان مرند جلفا را یکی از مهم ترین پروژه های عمرانی این شهرستان عنوان کرد و گفت: در دولت سیزدهم طرح ۴ بانده کردن محور مرند جلفا پیشرفت خوبی داشته و فقط یک قطعه به طول ٧ کیلومتر و یک قطعه دیگر به طول ٣ کیلومتر از این محور باقی مانده است.

ذاکری با بیان اینکه سه کیلومتر باقی مانده از این اتوبان در هفته دولت سالجاری بازگشایی خواهد شد تاکید کرد: در این جلسه طی توافقی که انجام گرفت مقرر شد هزینه های زیرسازی ٧ کیلومتر باقی مانده از محور مرند جلفا توسط سازمان منطقه آزاد ارس و روسازی توسط اداره کل راه و شهرسازی پرداخت شود.

وی ادامه داد: به جز ٣ کیلومتری که در هفته دولت افتتاح خواهد شد، سعی می شود ٣ الی ۴ کیلومتر از قطعه هفت کیلومتری این محور نیز در هفته دولت بازگشایی شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری آذربایجان شرقی در خصوص برخی مسائل و مشکلات زیرساختی حوزه کشاورزی، آب شرب و راه های روستایی گفت: خوشبخاته توافقات مهمی بین دستگاه های اجرایی و سازمان مدیریت برنامه ریزی استان در راستای تامین اعتبارات برای حل مشکلات شهرستان انجام گرفت.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه ترین ها

اشتراک گذاری این صفحه